2011-08-25
 14:12:09

Lever i min bubbla...

Känns som jag fortfarande lever i en liten bubbla! Som att jag har stängt in mig, längst in i innersta rummet i huset och låst alla dörrar runt omkring mig. Av egen vilja... ja, bara för att jag själv vill... Det finns inget som har fått mig att ta mig ut ur min lilla bebisbubbla. Det är så mysigt, så varmt och kärleksfullt det kan bli här!

Börjar dock inse att det finns en verklighet där ute som fortfarande rullar på. Som fortsätter i dess vanliga takt och som inte alls har stannat upp bara för att min värld har gjort det. I min värld står tiden stilla. I min värld lever jag av lycka. Det känns fortfarande overkligt när jag håller vår dotter i famnen... VÅR UNDERBARA DOTTER...! Och när jag tittar på VÅR SON... Han är så söt, så kärleksfull och så perfekt. Det är svårt att förstå att man fått äran att va mamma till så fina barn.
♥ ÄLSKAR MIN FAMILJ ♥




Som ni märker så blir man rätt knäpp i bollen när man får barn ;) Men jag tror man behöver den här lilla bubblan ett tag och jag tar mig faktiskt friheten att stänga ute allt annat för ett tag. Ni är INTE bortglömda. Det är bara jag som tar mig lite tid att, för andra gången, smälta det största som hänt i mitt liv!

♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥


Lollo
PUBLICERAT: 2011-08-25, 19:58:44

Naaaw! Gullig liten flicka! Ser ut o ha fina mörka ögon? :)


Cim
PUBLICERAT: 2011-08-26, 13:05:56

Mm, lika dana ögon som Kevin hade när han va så liten. Stora och mörka så till och med barnmorskorna kommenterade det :P


Lollo
PUBLICERAT: 2011-08-29, 11:17:45

Oj haha! Dom som ser så många bebisar varje dag :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: