2011-08-12
 17:51:59

Blev lite gjort idag

Jaha, då va hela huset städat, dammsuget och skurat. Nejdå, här försöker vi inte få ut nån bebis ;) hehe. Nä, det är faktiskt inte därför. Jag hade bara lite energi och städlust idag. Har även gått en långpromenad med Kevin i vagnen så nu känner jag mig sådär duktig och nyttig som man önskar att man gjorde lite oftare...

Va en sväng till Vimmerby också och köpte både det ena och det andra. En sänglampa till Kevin, en liten kompressor så vi bl.a. kan få luft i det nya barnvagnshjulet och en bensinslang till Percys gamla moped. Kevin lär bli överlycklig när Percy får igång den igen och han kan åka med :)

Mötte även upp en tjej/tant som jag köpte bärsjalen av så nu har jag den här hemma :D Ful grön skogs-färg hade den hehe, jag kommer se ut som nån bohem eller hippie men va fasen, spela roll ;)

Nu står taccos på menyn :d Yammi! Hade planerat att göra lasagne men det är konstigt va tacco-sugen man blir så fort det är helg :P

Goder kväller och smaklig måltid. Kanske lägger ut nån bild sen på sjalen. Mycket ointressant, JAG VET hihi.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: