2011-08-09
 09:37:21

Tillbaka till vardagen

Då var Kevin lämnad på förskolan igen, för första gången på 4 veckor. Det kändes inte så kul eftersom han blev ledsen och ville inte alls att jag skulle gå :,-(  Men samtidigt känns det skönt att ha så bra personal för jag vet att de ringer om han inte skulle vara på topp nån dag! Nu när jag ändå går hemma så är ju de här timmarna på fsk för Kevins skull och då är det ju inte meningen att han ska va där om han inte verkligen vill. Nu var det ju dock ett tag sen och försiktig och lite småblyg som han är så tror och hoppas jag att det bara va lite jobbigt vid "första" mötet nu idag... Jag hoppas verkligen det iallafall...

Så vad ska jag hitta på idag? Ensam hemma och allt. Känns faktiskt inte okej alls att gå tillbaka till vardagen trots en väldigt bra semester :/ När Percy började jobba igår kändes det som att min semester också va slut. (Det va den ju också i och för sig). Jag klagar INTE på att va hemma men det har varit så härligt att ha familjen omkring sig nu ett tag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: