2011-08-11
 23:14:56

Sover ifatt lite

La mig i soffan vid 7-tiden och tittade på Emil i Lönneberga med mina killar! Så bra ju! Det dröjde dock inte länge förrän jag somnade. Trött som en gnu idag :/ Percy väckte mig nu vid 22:30. Hade slumrat lite längre än jag trodde och Kevin va i säng för länge sen. TACK P för en välbehövlig paus från allt ikväll :) Ska gå o lägga mig nu igen, fast i sängen vilket ska bli lite bekvämare. Eller ja, säg inte det förresten. Har börjat må illa nu igen och det molar i magen. Ska det hålla på såhär på nätterna bara kan tänkas?? Mycket onödigt isåfall tycker jag :/
GodNatt


Lollo
PUBLICERAT: 2011-08-11, 23:50:36

Emil i Lönneberga är faktiskt bra! Astrid Lindgrens filmer är bra allihop tycker jag.. Mycket bättre än all animerad skit om jag får säga så, som visas nu för tiden.. :P hehe

Hoppas du kan sova!


Cim
PUBLICERAT: 2011-08-12, 21:08:59

Ja, alla Astrid Lindgrens filmer är jättebra. Hon är ju såå bra på att berätta också! Och jag tror definitivt att det är bättre för barn att se på "riktiga filmer", alltså med riktiga barn än som du säger, all animerad och tecknad skit!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: