2011-08-02
 12:06:00

sista mvc-besöket?

Idag blir det ett besök på mvc igen. Förhoppningsvis det sista! :) Ska bli skönt att bli "som vanligt" igen när bebis är utanför magen istället för att ställa till med problem för mina höfter :/ Har knappt kunnat gå på två dagar. Minsta felbelastning eller dum ställning så pajar höger höft/lår/ljumske direkt. Men jag förslåter dig älskade bebis :) Jag är mer än gärna soffliggande några dagar när jag tänker på att vi snart får hålla dig i våra armar ♥

Nu blir det lite lunch och sen en tupplur för Kevin som inte är på nåt solskenshumör idag precis. Men det räcker med att han är det 364 dagar om året... :P

Ha en underbar och härlig dag allesammans :)


AH
PUBLICERAT: 2011-08-03, 00:27:03

Åh, din stackare!! Jag har kvar minnet av min värk, så jag är inte avundsjuk. Tur att det är en "bra" smärta ändå, eftersom den leder till något alldeles fantastiskt underbart - en lite bebis <3


Cim
PUBLICERAT: 2011-08-03, 23:09:47

Jag är så väldans glad att det inte är så långt kvar och att denna fruktansvärda värk inte kom förrän nu! Det är så man vill skrika rakt ut ibland bara man ska sätta sig i soffan för att det gör så ont... Usch. Men som sagt, det leder till nåt fantastiskt :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: