2011-08-12
 23:21:27

Ont, det gör ont... tralala

Tänk om man kunde veta vad detta ska betyda... Nu har värkarna (?) / förvärkarna(?) satt igång igen. Och dom gör ONT. Nåt på G eller vill nån liten krabat bara retas med mig igen? :P

Ni får stå ut med lite sånna här inlägg nu ett tag skulle jag gissa. Inte så intressant för andra än för mig kanske men tycker du inte om att följa vad jag går igenom så rekommenderar jag dig att vänta med att läsa tills om typ 2 veckor ;) Då är det säkerligen färdigskrivet om förvärkar iallafall. Risken finns väl att jag då skriver om hemska eftervärkar istället, hehe, som jag hört ska vara en mardröm efter andra barnet... :( Hua.


Lollo
PUBLICERAT: 2011-08-12, 23:47:28

Jaaaag tycker det är intressant! Bebisen övar sej nog till söndag skulle jag tro ;)

Eftervärkar.. det har jag nog aldrig hört innan :S trodde det var färdigt med sånt när barnet väl var ute :P usch va jobbigt :/ fast då har man ju iafl fått sin stooora belöning om man säger så :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: