2011-08-17
 12:57:46

Och vinnaren är...


...*trumvirvel*.....Toastmasterkillen!! GRATTIS :)


Du gissade mitt i prick! Det blev en liten tjej i lördags den 13/8. "En lucky 13th" för att citera honom :)

Hör av dig med din adress så skickar jag priset. Kan tro att iallafall sambon din blir glad för det ;)
Min mail: [email protected]

Ta en titt hos toastmasterkillen vettja!


TACK alla som va med i tävlingen! Det gjorde det hela ytterligare lite mer spännande! :)


Toastmasterkillen
PUBLICERAT: 2011-08-18, 13:54:38 | URL: http://www.toastmasterkillen.se/

Wiihooo!! Grattis till lilla tjejen! Vad ska hon heta, har ni bestämt er än?



Jag vann, helt otroligt kul. Tack! Såg ditt förra inlägg att du fortfarande var hemma och att det var 5-6 min mellan värkarna den 13:e och att klockan var runt 6 på morgonen. Så jag höll tummarna för att jag skulle ta hem kalaset.



Jag skickar ett litet mail med min adress och ja du har nog rätt, att även min sambo kommer "fira lite" efter jobbet :)


Toastmasterkillen
PUBLICERAT: 2011-08-18, 13:58:57 | URL: http://www.toastmasterkillen.se/

Wiiihooo! Grattis till lilla tjejen, har ni bestämt er för vad hon ska heta? Hoppas att ni har det mysigt nu, kommer själv ihåg att de första dagarna och veckorna är bland de mysigaste.



Och tänka sig att jag tog hem vinsten också, det trodde jag aldrig. Spanade in ditt inlägg om att du fortfarande var hemma den 13:e men att värkarna var 5-6 min så då byggde ett litet hopp upp inom mig att det kunde gå vägen.



Du har nog rätt också, min sambo blir nog minst lika glad som jag över den här "segern". Jag skickar ett litet mail med min adress.



Mys på ni och jag ser framemot fler inlägg när du orkar plucka på tangenterna igen.


Toastmasterkillen
PUBLICERAT: 2011-08-18, 14:00:39 | URL: http://www.toastmasterkillen.se/

Ajdå, en dubbelpostning! Jag trodde första kommentaren "försvann" ut i cyberrymden men den lyckades visst leta sig fram. Konstigt, jag som uppdaterade frenetiskt utan att den syntes. Sorry!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: