2011-08-26
 13:21:21

Ny header?

Kom på att jag måste göra om min header. Bilderna måste ju uppdateras lite :) Det är frågan om man skulle göra om den helt och hållet...? Men det tar ju sån tid. Kanske nåt lite "vintrigare" tema... Inte för att vi är nära vintern än (DET skulle jag INTE vilja påstå!!!) men jag skulle gissa att det kommer ta ett tag att få färdigt en helt ny header.

Iselinn är mer och mer vaken... Äter mer och mer och skiter mer och mer haha. O är hon vaken vill man inte sitta vid datorn precis och när hon sover vill man gärna leka och ägna uppmärksamheten åt Kevin eller göra ALLT det där man borde göra varje dag här hemma :/

Nu ska jag ta å få i min lite gryta som jag fick av mamma o pappa. Lite bra ska man allt ha det! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: