2011-08-06
 21:31:29

Nostalgikväll

Ikväll har hela familjen suttit framför Percys Amiga 2000 och spelat HUGO = Nostalgi till max!
Ni minns väl detta spel man kunde ringa in till tv och få va med och spela. MEN jag kommer ju inte ihåg vad det va för program som hade detta :/ Nån annan som minns va det hette??
Har för mig att om man klarade spelet så vann man en sån där gelégodisråtta på typ 1kg. Megastor va den... Eller blandar jag ihop det med nåt annat program?
HJÄLP MIG MINNAS!!


Maria
PUBLICERAT: 2011-08-07, 20:49:55

Kommer inte ihåg vad det hette, men det var mellan kvart över sju och halv åtta på morgonen på fyran, på nyhetsmorgon, lagom att kolla på innan man gick till skolan.


Cim
PUBLICERAT: 2011-08-08, 13:27:16

Ja men eller hur! Jag kollade också på det innan skolan så det stämmer :) Ringde flera gånger men kom aldrig fram hehe.


Jennie
PUBLICERAT: 2011-08-08, 22:00:07 | URL: http://itsgoodtodream.blogg.se/

Neeeej va roligt! Det ska jag också göra nån dag!! :D Haha Cim, du får ju massa söta barn det lär dröja för min del för en tjurskallig pojvkän hahah ;);)


Toastmasterkillen
PUBLICERAT: 2011-08-09, 12:27:09 | URL: http://www.toastmasterkillen.se/

Som jag har letat! Haha, läste om detta och sedan fick jag lite mani på att hitta på vilken kanal man kunde spela Hugo. <a href="http://haspes.wordpress.com/2011/04/14/fortitt-hugo-magic-in-the-trollwoods/">Hittade detta blogginlägg</a> tillslut som tar upp Nyhetsmorgon på TV4 som källa, kan ju vara rimligt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: