2011-08-03
 21:15:11

Matnjutardag till max

Har varit en härlig sommardag! Har inte gjort ett skit tror jag hehe. Eller ja... jag satt nån timme med mamma på hennes trapp och rensade kantareller i solen :) Men det är väl allt...

Sen tände vi grillen och OJ vad gott det va med grillat idag. Krånglade inte till det utan gjorde bara lite potatis i ugn (i en väldans god oljeblandning med citron osv). Sen grillade vi lite grönsaker och små marinerade kycklinginnerfiléer och till det en egengjord sås.

Så här enkelt, MEN så gott!


Åt mig proppmätt...! Hade HELT glömt bort att jag hade dessa härligheter i min nygjorda lag på diskbänken...
Hur ska jag orka detta nu? Hehe :P


Lollo
PUBLICERAT: 2011-08-05, 00:27:02

Ser väldigt gott ut!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: