2011-08-06
 18:31:14

Lite shoppingFYND

Är sååå mätt efter en supergod middag bestående av potäter, egenfyllda snitzlar, kantarellsås och ett gäng kokta grönsaker :) Yammi! Satt inte fel dé.

Tidigare idag var jag med mamma in till Vimmerby. Gick på Cubus och hittade faktiskt lite smått o gott. Inte till mig men det är lika kul att köpa kläder till barnen! (Haha, va underbart det lät i mitt huvud... "BarnEN" ♥) Sen är ju inte REA helt fel ;) Kevin fick ett par sketasnygga mjukisar för 49:-. Lillbebis 2 bodys. En för 19:- och en för 29:- hehe lite lagom...

Va KUL förresten att det blev några som gissade i tävlingen :D Första gissade datumet att vinna eller försvinna är... gaah, imorgon- 7/8!! Känns lite läskigt, hihi att det är så nära att det faktiskt KAN bli imorn. Men än så länge känner jag inget så jag tror pyret vill stanna några dagar till ;) Men vi får se...!


Lollo
PUBLICERAT: 2011-08-06, 20:19:48

Lät gott.. ;)

OJ va billigt! :O 19 kr för en body.. snacka om fynd haha =)

Och sååå spännande med bebiseeen!

Btw fint Kevin hade skrivit oxå i inlägget ovanför! ;)


Cim
PUBLICERAT: 2011-08-08, 13:25:59

Mm, en egen blogg till honom kanske? hehe. Eller inte... folk skulle nog ta honom för att vara dyslektiker ;)


Lollo
PUBLICERAT: 2011-08-08, 14:38:57

Haahhaahah ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: