2011-08-29
 14:18:53

Fullt upp

Som ni märker hinner jag inte riktigt med bloggen just nu. Och idag är dessutom första dagen jag är själv hemma med barnen eftersom Percy har börjat jobba igen. Men jag tror jag kommer hitta lite mer tid så fort jag fått in lite rutiner igen.

Idag har jag haft fullt upp... Det började redan vid 03:45 inatt då Iselinn vaknade och fick för sig att vara väldigt pigg :) När hon höll på att somna vaknade Kevin... Bara att ta med Iselinn in till honom. När väl han somnade, ja då va lilltjeja hungrig igen hehe. Efter 2 1/2 timma tror jag att jag somnade igen.

Morgonen fortsatte med att klippa Kevins hår, slänga honom i duschen. Bada Iselinn eftersom blöjan tydligen hade läckt... Förresten, när Kevin hjälper mig att bada Iselinn... VARFÖR blir då KEVIN blötare än lillasyster för????? Hm :/ Sen va det bara att knyta in tösen i sjalen och lägga Kevin i vagnen för att gå ut så Kevin skulle somna. Iselinn älskar för övrigt sjalen och slocknar på 1 sekund när hon ligger där i :) Har hittat ett sätt att knyta på som hon trivs jättebra med!

Nu har jag till och med hunnit ta en dusch medan barnen sover. Och tänka sig... hunnit sitta här i 10 min. Men nu måste jag väcka Kevin igen så han inte sover för länge.

Ska försöka lägga ut lite bilder ikväll. (Lovar inget). Måste ju visa och berätta lite om min Belly Bandit ;) Och sjalen förståss.

Kram på Er och jag måste även säga att det är jättekul att ni kikar in TROTS att bloggen går lite på halvfart just nu.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: