2011-08-02
 20:46:16

Extra UL

Mvc idag. Min ordinarie BM hade semester så jag fick prata med en annan tant. TYPISKT! För när hon mätte SF-måttet så fick hon det till samma som jag hade för 2 veckor sen... Hon sa att det troligtvis berodde på att de mäter lite olika och att magen dessutom har sjunkit lite men ÄNDÅ satte hon upp mig på UL på torsdag. Suck. Självklart vill även vi va säkra på att allt är bra med bebis men det känns ändå lite... onödigt på nåt sätt när jag har BF om EN VECKA! Jag ringde förlossningen och rådfrågade dom och hon sa att hon absolut förstår mig i att det känns lite onödigt och hon sa att vi inte är tvugna att åka, men men. Samtidigt känns det bra att kolla så det finns tillräckligt med fostervatten och att navelsträngsflödet är som det ska osv. TÄNK OM det skulle va nåt som är "galet" och man inte kollar upp det. Vore hemskt! Så på torsdag blir det en tripp till Västervik. En extra gång...


AH
PUBLICERAT: 2011-08-03, 00:24:02

Åh, jag förstår precis! Jag håller med om att det ändå måste kännas bäst att åka på ett UL, även om det känns lite onödigt. Hoppas på bra väder, så kanske ni kan äta en glass vid havet när ni ändå är där. Västervik är en härlig sommarstad :) Du får gärna skriva lite när ni varit där, så att faster får veta allt om den lille/lilla sötnosen i magen! Kramellikram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: