2011-08-11
 10:39:19

Dagen D

Mm, BF IDAG!! Och inatt trodde jag faktiskt att bebis hade koll på kalendern också... Jag vaknade kl 03 av att det gjorde skapligt ont. Kändes precis som riktiga värkar. Försökte somna om men nope, det gjorde för ont! Funderade på om jag skulle gå upp och klocka dom eller åtminstonde ta ett par alvedon men jag var för trött hehe. Lyckades till slut somna 2 timmar senare men vid 06 när Percy gick upp kände jag fortfarande ett väldans molande om än inte lika intensivt. Somnade igen och vid 07 när jag och Kevin gick upp va alla känningar som bortblåsta :( Tråkigt! Blev lite besviken. Och än har jag inte kännt nåt heller men samtidigt kan det ju va ett litet tecken iallafall på att det startar på riktigt snart. Åtminstonde vill jag tro det! Håller tummarna...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: