2011-08-08
 13:12:21

Belly Bandit

Igår slog jag till!! Haha, jag tänker inte fundera mer över huruvida det är en nödvändig investering eller inte. Bättre att köpa och testa, för nytta är jag övertygad om att den gör. Jag pratar såklart om succén Belly Bandit ;)

För att citera:
"Belly Bandit är produkten som blivit en favorit hos kändisarna i Hollywood och sedan spridit sig över världen!"

Det är en mjuk gördel som används efter förlossningen för att hjälpa till att stödja magen och midjepartiet och ge en snabbare återhämtning av figuren samt att den ger ett skönt stöd för ryggen och en bättre hållning.
Man kan använda den redan dagen efter förlossningen och rek. tid för användning är 6-8 veckor.


En del tycker att sånt här är nonsens och förstår inte hur man kan gå på sånt trams MEN ALLA jag hittat och läst om som testat Belly Bandit har sagt att man verkligen ser ett bättre resultat efter att ha använt denna till skillnad från hur de såg ut efter t.ex. enbart vanlig träning efter första barnet. Och jag menar, varför skulle den INTE funka? Direkt efter en graviditet är kroppen van vid att organen i magen flyttas runt och då borde man även kunna hjälpa allt att lättare gå tillbaka!

Inte för att jag har (eller kommer få) så mycket mage att tala om men har man aldrig haft nån bullig mage så trivs man heller inte med det lilla som stannar kvar efter en graviditet. Alla är vi olika! Egentligen bryr jag mig absolut inte! Jag får ju för 17 underbara barn och är det degig mage och lite bristningar man får betala för det är det egentligen inte värt att diskutera ens. Men jag tycker ändå det ska bli kul att testa detta. Och jag måste erkänna att jag INTE är någon träningsmänniska så minsta lilla denna hjälper så är jag glad ;)


Maria
PUBLICERAT: 2011-08-08, 14:32:55

Spännande! måste ju få en uppdatering om vad du tycker om den sen med!:-)


Cim
PUBLICERAT: 2011-08-08, 17:56:32

Absolutely! :) Väntar på att få hem den nu... Inte för att jag kan använda den än ändå men men hehe.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: