2011-04-09
 18:23:45

Vårjacka, ett dilemma...

Va i Vimmerby själv en sväng idag. Jag är så sugen på att köpa en vårjacka. Jag har inte ägt en vårjacka sen... ja... när kan det ha varit? Jo, inte sen man gick med jeansjacka på högstadiet och kanske lite under gymnasietiden för 10 år sen. Har fortfarande kvar den men nä, det är inget jag känner för att gå runt med nu! Har dock väldiga problem med att bestämma mig för vad jag "har för stil" :( Valet jag står inför är skinnjacka eller trenchcoat. Tycker båda är snyggt men vet inte vad JAG passar bäst i. Vet faktiskt inte ens vad det är för stil jag vill förmedla att jag har :/ Här kommer därför lite bilder på två jackor jag testade idag så kan väl ni säga vad ni tycker jag passar bäst i!? Trenchcoats finnas det ju många varianter av så det måste ju inte bli just denna (även om jag gillade den)... Skinnjackan blev jag väldigt förtjust i så väljer jag skinnpaj blir det absolut denna! Sen går det ju göra så mycket mer med olika scarfs osv för att förbättra looken... :P

Hur ska jag se ut i vår?

Skinnjackan är inte så lång som det kanske ser ut. Jag har ett svart långt linne på mig som sticker ner en bit. Sen ser det ju lite knas ut när jag fått lite mage hehe. De blir lixom inte den figurnära form på jackorna som man är van vid ;)




tHERESe
PUBLICERAT: 2011-04-09, 20:44:05 | URL: http://cherrysmash.blogg.se/

Sötaste magen :) <3

jag tycker du passade i båda men skinnpaj det är ett måste till våren. Jag slängde nyss min gamla som hängt med ett bra tag. Har köpt mig en ny nu som påminner lite om den du testat. Lite hög krage osv, skönt att dra upp när det är lite kallt om kvällarna nu när våren kommit igång ;p



Hehe mja, du får hålla dig lite till ;) Det kommer märkas vad det är som är på gång. Men jag är INTE gravid ännu.



kram



p.s Du har en såndär fiiiin gravid mage. det är så fint är man bara har "magen" :)

fleeeer magbilder tack så man kan lääängta själv haha


Maria
PUBLICERAT: 2011-04-09, 21:45:45

Jag håller med, båda jackorna jättefina, men skinnjackan nu till våren!!


Anonym
PUBLICERAT: 2011-04-10, 01:08:13 | URL: http://cherrysmash.blogg.se/

Hur mycket gick du upp som mest då? Jag vet ens inte om jag bågar skriva det haha. Nej men jag fick alltid kommentarer om att jag hade "bara mage" men dem sista 2 månader stängde jag in mig så att säga haha. Och som du skrev så uppfattade även jag mig själv som "tjock" när jag nu kikar tillbaka å bilder. Jag vet att jag la på mig fruktansvärt mycket på rumpan och låren. Om man säger på överkroppen så la jag inte på mig nått speciellt utan kunde ha mycket av mina "egna kläder" men vi ska inte tala om röva o låren. Jag säger bara de, tur det var sommar så man kunde gå i tights och shorts hehe.



Åh .. ja det är svårt. men du klädde verkligen i skinjacka. men samtidigt är du som en kamelont och klär i den andra med :) ´Men svart skinjacka går ju till det mesta klädesplagg!

Btw skönt för dig att få "egen tid" i stan och hinna med o prova kläder <3 har man barn med sig har man inte riktigt samma tid :)


Lollo
PUBLICERAT: 2011-04-10, 09:19:52

Tycker oxå skinnjackan, den va jättesnygg :D


Kattfamiljen
PUBLICERAT: 2011-04-10, 10:57:44 | URL: http://kattfamiljen.se/

Jag säger också skinnjackan :-) lite rockigare stil är snyggt. Men ta det DU känner att du passar bäst i. Kramis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: