2011-04-15
 23:41:20

kalasförberedelser

AJ min rygg!! Är helt totalt slut i huvet och i hela kroppen, särskilt ryggen då jag stått konstant i 4 timmar och 20 min och gjort smörgåstårtor. Skulle helst av allt vilja kasta mig i sängen just nu. Skulle definitivt somna på tre sekunder men grejen är att jag inte hunnit äta nåt sen kl 3. Ja alltså 8,5 timma sen så nu sitter jag med en tallrik nudlar framför mig. Skulle vilja svepa... men det är för varmt.

Smörgårtårtorna är såklart tills imorn då Percys familj kommer hit och firar honom. Ska bli jättekul att träffa alla igen. Va ett bra tag sen nu!

Och tack Therese för tipset att göra egna tårtor. Hade ärligt talat inte tänkt den tanken på allvar innan då jag trodde det skulle va för svårt. Så svårt va det inte men tid tog det :) Ja, vi ska väl inte säga att det inte va svårt heller... inte än eftersom jag inte vet om de blev lyckade ännu. Håller tummarna för att de blev bra. Imorn är det det roligaste jobbet kvar iallafall. Att dekorera. Skoj skoj! Tar kort sen och lägger ut.

Hua... orkar inte ens tänka på vad jag ska skriva mer... Stavar fel hela tiden gör jag med så jag tror jag skiter i det här och går och sätter mig framför tv'n istället. Får se om jag hinner skriva nåt imorn. Annars återkommer jag så snart jag kan med framför allt mer bilder ska jag försöka. Har inte haft tid att varken ta kort eller lägga in nåt här. Men det kommer... GoNatt


tHeresE
PUBLICERAT: 2011-04-16, 11:23:39 | URL: http://cherrysmash.blogg.se/

Vad roligt att tårtorna blev lyckade :)

Tid tar det men jag tror också det blir tusen ggr godare än om man skulle köpa, och lite billigare :)


Faster AnnHelen
PUBLICERAT: 2011-04-17, 22:14:24

Tårtorna blev jättegoda och vi hade verkligen supertrevligt!! Härligt att se barnen leka och ha kul också :)


Cim
PUBLICERAT: 2011-04-19, 23:10:45

Tack AnnHelen. Jättekul att träffas igen! Och ja, det var underbart att se kusinerna ha så kul :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: