2011-04-23
 17:05:24

Underbara vårdag!

Nu ser våran trädgård ut precis så där underbar som jag längtat efter. Och då menar jag inte själva gräset, rabatterna eller trädgårdslandet... Nej, jag menar att vi nu har en trädgård där det finns både en sandlåda, en rutchkana och en trehjuling. Det ser sådär härligt barnvänligt ut :) Dessutom fick Percy en hammock i 30års-present av sin släkt och det är ju pricken över i't, att kunna sätta sig där i, vila ryggen och gunga lite i sommarsolen medan Kevin leker ett par meter ifrån. Dagar som dessa, när man bara står och njuter av att man har en så fin familj, DET ÄR KÄRLEK <3

TACK Faster AnnHelen med familj för den fina rutchkanan!
Han åker helt själv och tycker det är jättekul.

 

TACK farmor Doris & Farbror Tony för den roliga trehjulingen!

Den är lite för stor för honom än men nästa sommar kommer han kunna cykla på den alldeles själv :)

Här är en bild på Kevin i sandlådan när den precis var färdigbyggd och fylld med sand. Kevin är 1 år.

Älskar dig Kevin <3


Therese
PUBLICERAT: 2011-04-25, 23:32:07 | URL: http://cherrysmash.blogg.se/

Hej

skulle bara skriva att jag har satt lösen på bloggen ett litet tag tills inspirationen kommer tillbaka :)

Men jag skrev användarnamn o lösen i emailfältet. Kommer uppdatera med lite bilder och småtexter :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: