2011-04-27
 22:42:16

Slapp kväll

Har faktiskt halvlegat framför tv'n ikväll för första gången på väldigt länge såhär en vardagskväll. Percy överraskade till och med med lite popcorn och choklad :d Inte dumt. Gjorde alla måste-sysslor vid datorn i tid idag såsom betalade räkningar samt fyllde i föräldrapenning hos försäkringskassan. Har just klivit ur duschen och stannade bara till några sekunder här innan jag ska gå och sluta ögonen på övervåningen. Känns att det är lite sent att gå och lägga sig så här dags. Tror jag behöver mer än 6 timmars sömn för man är rätt seg om dagarna nu. Men det konstiga är att jag lätt skulle kunna va vaken ett par timmar till men även om jag skulle lägga mig vid 7 så somnar jag så fort jag lägger huvudet på kudden! Tar inte 5 min.

Imorn ska jag till MVC. Första besöket sen inskrivningen. Tror vi ska lyssna på hjärtat för första gången <3 samt mäta magen. Ska bli kul. Känns skönt att besöken kommer igång nu. Även att de oftast är rätt tråkiga med massa blodprover och prat så är det ju ett steg närmare förlossningen varje gång :) Underbart!

GoNatt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: