2011-04-10
 21:32:43

presentpyssel

TACK ALLA för era kommentarer!! <3 Jag ska in till stan imorn så jag kanske slinker in och köper en jacka trots allt. Om så blir fallet lägger jag ut en bild här. Får se hur mycket jag hinner vad gäller att sitta vid datorn imorn. Älsk fyller nämligen 30 imorn så man vill ju uppvakta och umgås så mycket som möjligt! :) Har planerat dagen någorlunda men det är inget jag vill skriva om här IFALL han skulle få för sig att läsa. Kevin & Percy ska va hemma från jobb och fsk och mysa men jag måste tyvärr jobba. Iallafall till kl 13.

Kevin och jag har haft fullt upp idag med en liten pysselgrej han har gjort till pappa P. Inget stort och inget som tar sååå lång tid att göra men med klister, nål och tråd i händerna på ett trotsigt litet busfrö är det inte så lätt att få saker att sitta och bli som man tänkt sig. -"Nääe, Kevin göra!!" och -"Ha deeen, klistra mera"... :P Hur resultatet än blev så kommer Percy bli glad. Är ju trots allt gjord med kärlek av sin son <3 Jo, just det, han gick även och gömde de "små grejerna" som skulle klistras fast så jag höll på att bli tokig på att leta. Jag frågade honom flera gånger vart han lagt dem men han gick hela tiden till skrivaren och öppnade, pekade och sa "där". Jag hittade inget och trodde inte på honom men gång på gång visade han vart han tryckt in dem... Till slut vände jag skrivaren upp och ner och skakade och vad trillade ut... mm, just det. Sen fick Kevin en stor "dåligt samvete-för-att-jag-inte-trodde-på-honom-kram" och väldigt mycket beröm ;)

Hoppas NI haft en superbra helg! Nu blir det duschen för mig, sen GoNatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: