2011-04-12
 21:35:11

j e a n s

Nu kom jag på varför jag har dragit mig för att lägga ut alla mina jeans på tradera... Det tar ju sån TID. Det är inte bara att lägga ut... det ska skrivas ihop nåt, tas kort, helst mätas lite och vägas för att kunna veta frakten. phuw. Idag har jag iallafall tagit kort på alla 10 (!) jeans som jag inte kan ha längre av olika anledningar. De flesta är för små :( De SNYGGASTE är för små!! :( Och NEJ, jag kommer inte komma i dom efter graviditeten heller. Har jag inte kommit i dem 1,5 år efter att Kevin föddes är det nog bara att insé att jag inte kommer göra det i framtiden heller. Visserligen säger de att det kan ta ca 3år efter förlossningen tills höfter och bäcken är återställt men njä, så länge orkar jag inte vänta på att kanske komma i mina jeans... Bättre att sälja! Lägger ut en länk här när allt är klart. Okej, ska jag förklara noga så kommer jag i dom men jag kan lixom inte få ihop knappen och gylfen och de flesta sitter så tajt så jag knappt skulle kunna lägga av en liten fis :P haha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: