2011-04-11
 10:54:30

GRATTIS PERCY 30 ÅR

Ja idag fyller bästa sambon 30!! :) Lite tråk att sitta här på kontoret och faktiskt inte ha något alls att göra medan P är hemma med lillplutt. Första gången jag har en liten paus i arbetet här i och för sig så det är rätt skönt ändå. Ha chansen att uppdatera lite här och så har jag även gjort klart det sista på Percys present :)

Jag såg förresten nu när jag loggade in på min blogg på denna stenåldersdator på jobbet att bilderna i "jack-inlägget" hamnat helt fel... Har inte samma storlek och upplösning på den här skärmen som på min hemma om det kan ha med det att göra!? Ej heller samma operativsystem. Är det fler som ser inlägg som ser konstiga ut så säg gärna till så ska jag göra bilderna lite mindre så de hamnar där de ska...

Nehepp, nu kom en truckchaufför in med mer jobb till mig. Bäst att ta tag i det. Tjing så länge.


Anonym
PUBLICERAT: 2011-04-12, 10:30:14 | URL: http://cherrysmash.blogg.se/

Haha precis risken är väl rätt stor att bollarna inte läggs i igen utav busungen som vart där hehe.



Okej, jag gick upp 15 med Thore och framförallt på lår,rumpa och armar. Men det försvann väldigt fort. Redan efter förlossningen så försvann det 5 kg, sen när jag ammade så gick det fort tills ytterligare 5 kg försvann. sen fick jag "kämpa" lite för att gå ner resten. Jag väger nu mindre än vad jag gjorde vid inskrivning.

JA lägg gärna ut lite bilder och fler magbilder ju



Vad gjorde din lilla buse för present till sin pappa då? Hoppas ni hade ett bra kalas. kram


Anonym
PUBLICERAT: 2011-04-12, 10:41:13 | URL: http://cherrysmash.blogg.se/

Hehe, tack!

Det ordnar sig nog snart :) Skönt att skriva av sig ibland bara.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: