2011-04-28
 20:13:10

Ett positivt besked...

...från försäkringskassan damp ner i brevlådan idag :) Jag fick min ansökan om graviditetspenning beviljad!! :D Såå skönt. Det var ju vad jag hade räknat med men skönt att få det bekräftat. Fick HP från den 12 juni så jag jobbar alltså bara 1 1/2 månad till. Gutt :)

Idag var jag och Kevin på MVC för lite kontroller och prat. Allt såg bra ut. Det enda var att jag fortfarande hade lågt järnvärde :/ men jag skulle fortsätta äta mina tabletter så får vi se om det förbättrats något när jag kommer tillbaka om 4 veckor igen. Sen lyssnade vi på det lilla hjärtat :) Slog 145 slag/min och om jag inte minns fel var det precis vad Kevins hjärta slog när vi lyssnade på det första gången. Måste kolla i mina gamla papper och jämföra lite mått och värden tror jag :)

Hatar att våran digitalkamera har gett upp. Det är därför det inte kommer upp så mycket bilder här för tillfället. Ja, alltså nya bilder... Blir rätt ok kort med min mobil men den går ju inte ställa på automatisk korttagning eller vad man ska säga, så man kan ställa ifrån sig den och ta kort på en själv. Tänkte ju lägga ut lite bilder på mina senaste traderafynd bl.a. Och jackan jag köpte... för det har jag ju inte berättat vilken det blev...!
Ska definitivt bli en systemkamera snart.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: