2011-04-04
 20:41:34

Dagen i korthet

Skön, solig och varm dag. Kevin var hemma från förskolan även idag (en sista dag) för att han ska hinna friskna till ordentligt efter denna jobbiga sjukdomsvecka. Vi var ute mitt på dan och njöt av solen. Gungade lite, lekte i sandlådan och jag rensade till och med bort alla gamla döda växter i landet från förra året samt en del ogräs. Blev fint och framför allt känns det så vårigt. Nu är jag just hemkommen från ett årsmöte med föräldraföreningen. Lite prat, lite fika...

Imorn blir det jobb igen. Länge sen sist. Över en vecka sen. Men nu ska jag va på kontoret en vecka. Eller ja, onsdag till onsdag så det blir inte så jobbigt och stressigt hehe.

Nu soffan och lite o'boy. Hinner kanske se slutet av "Ullared"...


tHERESe
PUBLICERAT: 2011-04-06, 10:18:32 | URL: http://cherrysmash.blogg.se/

Haha men CIM du kan inte skriva så många siffror som jag ska läsa precis när jag vaknat, det snurrar bara till det för mig hehe ;)



Nej skojar bara, aha nej men då är jag med. Det låter ju ganska vettigt då slipper man kanske oroa sig över att en hemsk sjukdom ligger o väntar, nej fy tack nej haha.



Ja men det är okej att du länkar. Jag gör detsamma om det är okej för dig.

Skönt att ni är på bättringsvägen nu och att eländet försvunnit.

Hur är det med magen då? Den växer så det knakar förstår jag*?

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: