2011-04-07
 15:55:13

bara att skriva om...

Hm... Hade skrivit ett inlägg när Kevin-klåfinger stängde av min dator...!

Då va dag 2 av 6 klar, ensam på kontoret. Går faktiskt fint! Har dock haft fullt upp hela dagen vilket inte tillhör vanligheterna när man är där. Hann inte ens med allt jag skulle idag. Sen tar det ju lite tid när man inte vet exakt vad man ska göra med alla papper och program. Var trots allt 2,5 år sen jag va på kontoret sist och nu ska jag va där över en vecka och hålla ställningarna helt själv. Chefen och kontorskan är i Spanien på golfresa nämligen. Skönt att komma bort lite från hyvleriet iallafall och skönt att komma hem och inte va utsliten!

På måndag fyller älskling 30 år!! Och tänka sig, jag har INTE haft svårt att hitta på nåt att köpa till honom :) Känns skönt! Får hoppas det blir nån lugn stund på kontoret imorn så jag hinner planera lite inför dagen D bara ;)

Nu ska jag leka lite med Kevin innan Percy kommer hem och det är dags för mat. Tjing


tHERESe
PUBLICERAT: 2011-04-07, 22:11:49 | URL: http://cherrysmash.blogg.se/

Skönt för dig att sitta på kontoret och slippa oväsendet lite :)

Du ska se, snart tar magen fart igen. Jag har för mig att jag själv hade en period omkring v 25 - 29 då magen såg likadan ut hehe.



Jag saknar vissa delar av graviditet, jag saknar att känna att något där inne .. hmm svårt o förklara men när Thore var född så vet jag att det kändes så tomt, det var bara en påse med skinn som hängde haha ;p

Men sen hade jag väldigt ont av foglossningen och i "musbenet". Jag var ju höggravid under sommaren och jag vet att jag kände mig stor som ett hus när jag vankade omkring.

Men absolut saknar man det, den där känslan av att man har ett liv inom sig .. den där känslan av att lääääängta.



Hur många barn har ni tänkte er? ska ni stanna vid 2 eller blir det 3,4,5,6?

kram


tHERESe
PUBLICERAT: 2011-04-07, 22:12:35 | URL: http://cherrysmash.blogg.se/

Skönt för dig att sitta på kontoret och slippa oväsendet lite :)

Du ska se, snart tar magen fart igen. Jag har för mig att jag själv hade en period omkring v 25 - 29 då magen såg likadan ut hehe.



Jag saknar vissa delar av graviditet, jag saknar att känna att något där inne .. hmm svårt o förklara men när Thore var född så vet jag att det kändes så tomt, det var bara en påse med skinn som hängde haha ;p

Men sen hade jag väldigt ont av foglossningen och i "musbenet". Jag var ju höggravid under sommaren och jag vet att jag kände mig stor som ett hus när jag vankade omkring.

Men absolut saknar man det, den där känslan av att man har ett liv inom sig .. den där känslan av att lääääängta.



Hur många barn har ni tänkte er? ska ni stanna vid 2 eller blir det 3,4,5,6?

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: